beccasblogg-

Alla inlägg under november 2014

Av Becca - 28 november 2014 21:45

Jag är så sjuk jävla förbannad.
Det går inte ens att sätta ord på!
Jag är så SJUKT less på att lyssna på andras pladder om deras liv bara för att se på när de vänder ryggen åt mig.
Jag är så SJUKT less på att hålla allt inom mig. Men en dag kommer jag fullkomligt EXPLODERA. det kommer inte vara vackert...
Jag har på känn att det kommer komma snart. Jag har på känn att dagen då jag hivar mammas ljuslykta i väggen och skriker börjar närma sig.
Jag orkar inte mer!! Varför ska jag sitta här och ta all jävla skit som folk kastar på mig.
Och ni skulle fan bara våga bli förvånade och jag helt enkelt TRÖTTNAR på allt! Att jag vänder er ryggen och bara går. Att jag helt enkelt SKITER i att lyssna på ditt tjat!
Just nu vill jag bara sätta mig i en bil, skruva upp volymen, lämna mobilen hemma och bara STICKA! Köra jävligt fort och ännu längre bort!
Jag lägger så sjukt mycket energi på fel personer! Det jag igentligen skulle behöva är att lägga energi på sånt som faktiskt lönar sig. Att lyssna på att någon mår så dåligt över att hennes pojkvän gjorde slut... jag känner bara: OMFG RES DIG UPP IGEN OCH SLUTA LIPA!
Jag är LESS på folk som klagar på samma sak om och om och om igen.
Res dig! Torka av dig och GET THE FUCK BACK ON TRACK!
Det finns folk som har det värre!!
Don't get me wrong nu; det är okej att gråta och bryta ihop lite. Det är ok att ligga i sängen en hel dag och tycka synd om sig själv men vafaaan efter tre fucking veckor om samma j*vla skit?!
Vill ni ha ett tips?! Plugga in hörlurarna och sätt på Rising power av acdc.. efter den kommer du kunna gå igenom tamefan ALLT!

Visst är jag lojal och allt sånt skit men även jag har en gräns. Och jag säger bara det att snart kommer jag byta metod från att lugnt och sansat försöka få vett i dig till att slå dig i ansiktet och vråla tills du förstår.

Det här är bara en liten varning men tänk på det nästa gång ni vänder mig ryggen...
Kram på er!

Av Becca - 25 november 2014 17:33

Det låter ungefär som om jag har hinkat i mig två flarror Whiskey och rökt några paket cigaretter
Eller som en 65årig kedjerökare som Andreas sa...
Igår lät jag ungefär som en sexgud, skämtar inte! Lågt, viskande och hest... sedan gick jag och la mig och när jag vaknade imorse lät jag som skit xD
Ugh! Drar till skolan men när jag sitter där i matsalen och det enda jag får till lunch är en ägghalva, ett glas kallt vatten och en macka så känner jag bara JAG ORKAR INTE LÄNGRE!!
Skickar ett sms till mamma och snart kommer svaret: "sjukanmäl dig och gå ner till mormor!"
DEAL! Kutar till expeditionen och sjukanmäler mig. Kastar på mig jackan och lämnar över "ledarskapet" till Tilde över vårat fina gäng innan jag sticker!
Hos mormor fick man då iallafall riktig jävla mat! (En hamburgare från OK)
Vilken tonåring älskar SPENATSOPPA med en jävla ÄGGHALVA eller FISKGRYTA?! Inte många åt mat idag kan jag ju säga...
Så nu ligger jag i soffan med tunga ögonlock och lyssnar på Fun!
Kramen på er!

Av Becca - 24 november 2014 19:59

Fluffig, underbar och iskall SNÖ!
Det har snöat hela dagen! Fina fisken!

Av Becca - 23 november 2014 22:32

Va... fan?

Liksom, brukar man inte ha typ två dagars riklig blödning och sedan avtar det?
Men... asså, så har inte jag.
Det är liksom ALLT på EN gång... Not Kidding!
Liksom; BAM! SUPRISE SUPRISE MOTHERFUCKER! Okej its over!
I början hade jag rätt kraftig mensvärk men nu har jag bara illamående och tappad matlust.
SÅ till alla mina vackra vänner som inte fått sin mens eller nyligen fått den; saker förändras...
Dock lär man sig veta direkt när den är på G...
ETT HETT TIPS ÄR ATT; Markera i kalendern när du fick/får/har mens...
Jag är för lat för det och deeet är inte så jätte jävla smidigt.

Kramen på er!

Av Becca - 23 november 2014 16:53

Asså... vars ska jag börja?
Konfirmationen drog igång idag..
Så därför Amanda var jag i kyrkan idag..
Gudstjänst... Jag säger bara en sak; Jag har aldrig ljugit så mycket som då...
Trosbekännelsen när man skulle säga: "Jag tror på Herren" så knep jag bara ihop ögonen och tänkte: "Cus' i'm on the highway to hell"
Sedan när det var över så skulle vi ner på församlingshemmet... Vi var tvungna att gå i led...
Yupp, du läste rätt.
GÅ I LED!!! HELT SERIÖST?!! WHAAAT?!
"Inga telefoner på lektionstid!"
Vänta va?
"Telefoner på rasterna!"
WAIT WHAT THE FUCK?!
Det var som dagis... ALL OVER AGAIN!
Tur att det bara är en helg i månaden...

Annars har jag inte så mycket att säga...
Kram på er!

Av Becca - 21 november 2014 23:30

Har jag någon läsare med körkort i norrlandstrakten som vill glida omkring in i en varm med mig och se på när natten dör och mynnar ut i gryning? Bara prata och lyssna på musik?
Fan! Om det finns något jag vill göra så är det just det! Fucking shit, när jag äldre måste det hända! Har jag några äldre kompisar... Meli är ju ett år äldre men hon bor ju förfan i skåne *suck*
ARGH! Uhm... nää sen äre det nog kört... Hehe nån som vill bli min homie? Nehe...

Här har ni en bild, visserligen ser man inte riktigt vad den föreställer men det är jag som fotat den när jag satt i baksätet med benen lutade på framsätena...man ser bara ett ben men jag gillar den ändå!

Av Becca - 21 november 2014 19:57

Jaaaahaa... Tjenaa!

Vaknade imorse av att halsen känns tjock och ungefär som ett rivjärn.
USCH! Har problem med halsmandlarna så det bästa bore att få operera bort dem. Det kan nog göras i Lycksele men först måste jag ner till Uppsala för att göra en undersökning som visar om jag är allergisk mot narkosen... Vet ni vad dom gör?! De skär ut en bit ur lårmuskeln (pytteliten), sprutar in lite narkos och om den biten börjar krampa tål jag det inte. Drygt!
Hursomhelst; Hela dagen går sååå sakta! Kroppen känns tung...
Så när jag kommer hem däckar jag rakt ner i soffan. Hinner skicka ett sms till Meli innan jag försvinner totalt.
Pappa kommer in ett flertal gånger, känner på min panna och frågar hur det är. Mumlar svar innan det svartnar igen XD vaknar till av att pappa dumpar tre paket av halstabletter. Herregud, karln hade till och med varit in på apoteket och köpt riktiga halstabletter! Aawh!
Sedan när jag vaknar så är det jävla ramaskrik. Mamma och pappa pratar ivrigt och snabbt med varandra, pappas telefon ringer om jämnan.
Vad. Har. Hänt?
Är dessvärre så groggy att jag försvinner igen. Men vid maten frågar jag mamma vad som har hänt.
Misstänkt mord i Rönnäs... OoOoOh!
Lemme tell ya something; Här händer det fan aldrig något!
Nyheterna fullproppad med det här, redan!
Är rätt säker på att det kommer på de stora nyheterna också... najs!

Näfan! Måste gå! Kramen!

Av Becca - 19 november 2014 20:01

Känner mig så sjukt jävla utsliten och less just nu.
Skolan är verkligen som en tung kappa...
Har tagit en paus med The Remmington's och det känns verkligen som att jag vill ta en fet paus med bloggen också. Den känns otroligt onödig... Ingen bryr sig ändå!
Varför kasta massvis av energi ut i ingenting?

Hursomhelst! Ni får massvis av bilder för krafterna är verkligen borta!
Kram på er!
Sista bilden är bilden av Lovisa igår... haha! Hon kommer och kastar sig på min säng, intresserar sig för vad som finns under sängen... och det slutar i att hon nästan knäcker nacken xD jag bara flabbade och sa: "Ligg still! Ja måst fota!!"

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards